
Som Technical Support Engineer blir du bindeleddet mellom kunde, serviceingeniører og prosjekt. Du følger opp servicejobber fra start til slutt og sørger for at alt blir levert med høy kvalitet og til rett tid.
Hos oss får du en selvstendig rolle i et uformelt og godt arbeidsmiljø. Du får ansvar, tillit og mulighet til å påvirke hvordan vi jobber.
Du planlegger og koordinerer serviceoppdrag, bestiller deler og holder oversikt over fremdrift og dokumentasjon. I rollen samarbeider du tett med serviceingeniører, leverandører og kunder for å sikre gode prosesser og effektive løsninger.
Du trives med å ha mange baller i luften og tar ansvar for at oppgaver blir fulgt opp. Du er systematisk, serviceinnstilt og kommuniserer godt både muntlig og skriftlig – på norsk og engelsk. Teknisk bakgrunn eller erfaring fra lignende stilling er en fordel.

- Ansvarlig for koordinering og gjennomføring av servicejobber for serviceingeniører
- Legge til rette for og bidra til å levere til kundens forventninger på tid og kvalitet.
- Avslutte prosjekt og gjøre klar til lønn og fakturering.
- Optimalisere og effektivisere avdelingen.
- Ansvar for system og orden.
- Nødvendig opplæring og kursing vil bli gitt

- Lederkompetanse
- Teknisk utdanning, fagbrev eller annen relevant bakgrunn
- Erfaring og kompetanse med service arbeid på hydrauliske komponenter
- Datakunnskaper
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
- Beherske norsk og engelsk flytende skriftlig og muntlig
- Personlige egenskaper vil bli vektlagt

Send din søknad til soknad@dimo.no innen 10. november 2025. Merk din søknad med "Workshop Manager".
Eventuelle spørsmål angående stillingen kan rettes til Nils Petter Haddal på tlf. 913 58 716.

- Godt arbeidsmiljø med muligheter for personlig utvikling
- Konkurransedyktig lønn
- Utviklingsmuligheter i et selskap i vekst
- Varierte arbeidsoppgaver
- Pensjons- og forsikringsordning
- Fleksitid
